Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tänne, mutta ei tunnu aika koskaan riittävän. Nyt olen saikulla tän päivän niin ehtii hoidella rästiin jääneitä asioita. Flunssa tuli jo viime viikolla ja viikonloppu sujui leppoisasti kisoissa kisaten ja töitä tehden, eilen olin töissä ääni käheänä ja tänään luovutin...

Vinhan kanssa lauantaina kaksi starttia. Henkien taisto kontaktien kansaa, mutta mä voitin tällä kertaa. Aikaa kyllä paloi, mutta se ei haittaa. Ekalla radalla juuri ja juuri aikaan, tulos 0,60 ja 4.sija. Viisi palkittiin. =)

Tokalla radalla yksi este tuli yhtäkkiä aivan mun juoksulinjan eteen ja sain itse väistettyä sitä, mutta Vinhalla aika mahdoton tehtävä ja rima alas. Kepeillä sain sen oikein sisään, leikkasin takana ja lähdin liian lujaa Vinhan perään ja samalla vielä kehuin, niin se tuli kepeiltä ulos. Olin jo jatkamassa matkaa, mutta sitten tajusin etten voi ottaa hyllyä, joten palasin takas ja tulokseksi virheistä 10 ja ajasta toinen mokoma. He hee!

Sunnuntaina vietin kisatöissä koko päivän.

BB häiritsee mun elämää pahasti, kun pitäisi päästä nukkumaan jo 22.30. Nyt joka päivä menee yli yhteentoista. Mutta eihän tätä kestä kuin 3 kuukautta. Voittajakolmikko arvaus on Johan, Niko ja Andreas. Ollaan pienellä porukalla arvattu tippumisjärjestys, mutta vielä ei olla päätetty, mitä voittaja saa palkinnoksi. ;)

Metka jatkaa edelleen hyviä esityksiä treeneissä. Viime viikolla mun oli pakko ottaa se mukaan jo Vinhan treeneihin, kun Eila oli matkalla. Raukka odotti vuoroaan sateessa pari tuntia. Tehtiin kunnon alkulämmittely samalla kuin jäähdyttelin Vinhaa. Ajattelin, että nyt se ei ainakaan tee mitään, mutta teki tosi hyvin. Huomasin kuitenkin, että se alkoi hyytymään aika nopeasti, joten lopetin saman tien, että saatiin lopettaa onnistumiseen. Jännä nähdä päästäänkö koskaan kisoihin asti sen kanssa. Luulen (ja toivon), että päästään!