Metkalla alkoi vihdoin juoksu. Ollaan odoteltu sitä jo vaikka kuinka kauan. Haluaisin kuvauttaa Metkan ja samalla se voitaisiin steriloida. En kyllä tiedä tekevätkö lääkärit niitä samalla kertaa, mutta päästäisiin yhdellä nukutuksella. Vinhan kuvannut lääkäri sanoi, että pikkukoiran voisi kuvata parin vuoden ikäisenä. Metkalla se nyt venyy, mutta ei voi mitään. Olen jo useamman kuukauden puhunut, että juoksu on tulossa, mutta se on aika hyvin pihdannut sitä. Nyt täytyy kuitenkin odottaa ainakin pari-kolme-neljä kuukautta että voidaan se leikata ja kuvata. 

Mä en koskaan sairasta ja mulla ei ole kotona mitään lääkkeitä. Nyt olen saanut ihmeellistä ihottumaa kainaloihin ja Milla epäili, että se voi olla jotakin allergiaa. Tietyt ruoka-aineetkin on aiheuttaneet kutinaa ja niiden syönnin jälkeen on tullut näppylöitä. Mulla on kotona vain käärmetabletteja ja nekin on puoliksi Vinhaa varten. ;) Milla antoi mulle eilen lahjaksi hienon paketin, mihin se oli kerännyt muutaman hyödyllisen lääkkeen ja rasvan. Siinä oli särkylääkettä, allergialääkettä, bepanthenia, allergiavoidetta, puhditusainetta ja laastareita. Sairaanhoitajasiskot on hyödyllisiä. =)