... tosin ilman palkkaa. :D

Olen töissä pienessä yksityisessä perheyrityksessä toimisto hommissa(ei siis meidän perheen vaan mä olen siellä ei perheeseen kuuluva).

Jymy oli mukana töissä yhden päivän ennen kun jäin lomalle. Taisi tehdä hyvän vaikutuksen, sillä tänään multa kysyttiin haluaisinko alkaa tuomaan koiria useammin töihin. Olin aika ihmeissäni ja sanoin, että mikäs siinä. Mun työpaikka aukaisee elokuun alussa uuden hoivakodin Helsinkiin ja meidän toimisto muuttaa samaan taloon hoivakodin kanssa. Töissä olivat ajatelelet, että asukkaat voisivat tykätä, jos siellä välillä kävisi koiria. Vinha antaa kyllä vieraiden silittää, mutta ei ole sellaista "kaikki on ihania" tyyppiä. Jymy sopisi siis tähän "työhön" vähän paremmin.

Eihän sitä vielä tiedä, onko jollakin allergiaa tai koirapelkoa ym., mutta olen tosi otettu, että kysyivät tämmöistä. Jos joskus tulee tarve, että olisi pakko ottaa koirat töihin, niin nyt tiedän, että se on mahdollista. Pohdin pitkään, "uskallanko" ehdottaa Jymyn ottamista töihin, mutta kannatti siis kysyä.

Jäämme odottamaan ensimmäisiä "työpäiviä". :D