Lauantaina oltiin Maunulassa treenaamassa Elmon ja Metkan kanssa. Marjo toi Metkalle uudeksi motivaattoriksi ketun. =) Metka oli aluksi aivan tohkeissaan siitä, sillä seurauksella, että puraisi mua kädestä tosi kovaa yrittäessään tarttua kettuun. Muutama pätkä meni tosi hyvin. Metkan kanssa pitäisi tajuta lopettaa tarpeeksi ajoissa. Sen into agilityssä ei säily kovinkaan pitkään. Pienin askelin…<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Harjoittelin myös Elmon kanssa. Tosi hyvät kontaktit. =) Vähän vauhtia lisää ja se on siinä. J

Sunnuntaina oli siivouspäivä. Kuurasin koko kodin. Ensin imuroin, sitten pesin lattiat, vaihdoin lakanat ja pesin 4 koneellista pyykkiä (mm. Vinhan yhden pedin ym). Urakan jälkeen olin poikki!

Iltapäivällä hioin vielä yhtä puutuolia hienoksi. Sen jälkeen oli palkkion eli pizzan aika. Nam…

Illalla nukkumaan mennessä huomasin, että mun mahaan ja selkään oli tullut outoja punaisia laikkuja. Mulla on tullut jostakin lieviä allergiaoireita jo aikaisemmin, mutta ei aiemmin tollaisia näppyjä. Otin allergialääkkeen ja mieitn, että mitä jos ne leviää mun kasvoihin. Aamulla läikkiä oli myös rinnassa, mutta ei onneksi kasvoissa. Soitin varmuuden vuoksi terveyskeskus päivystykseen ettei kyseessä vaan ole joku rokko, mutta epäilivät siellä myös allergiaa. Nyt vaan seuraillaan, mistä voisi johtua.

10 vuotta sitten eilen päätettiin ottaa Ruska. =) Eila ehdotti nimeksi Veeraa, nimipäivän mukaan, mutta Milla ei suostunut nimeen.